הספר הוא אסופה חלקית של מיילים ושירים שנשלחו על ידי המחבר או אליו על פני מספר שנים.
למרבית הטקסט יש קשר ישיר לפריס ובמקום בו הקשר אינו גלוי לעין, מדובר בכתובים שנכתבו בפריס, או נשלחו ממנה או אליה.
אין לראות בספר מדריך שיש להסתמך עליו, שהרי למה לחפש את האמת אם אפשר לבדות אותה?
כמו שאמר מארק טווין: "הזזתי מדינות וערים ממקומן כדי שיתאימו לסיפורים".
מיילים שנכתבו לאחר הוצאת הספר לאור, יתפרסמו כאן בבלוג.
הספר אינו למכירה.
הן שתי מדינות שונות מכל בחינה; בגודל, בשפה, בדת, בהיסטוריה, בגיאוגרפיה, במזג האויר, בכלכלה, במנהגים ואין להן כמובן שום גבול משותף. אבל האופי האנושי דומה גם אם כל שאר המשתנים האחרים שונים. שבעת החטאים שדינם מוות (בנצרות, אך נכונים לכל דת) מושלים בכיפה בצרפת כמו
דרכם של מוזיאונים להציג יצירות אמנות על כל גווניהן; ציור, פיסול, צילום, מיצגים למיניהם וכל ביטוי אמנותי שניתן לראותו ואף להאזין לו. לא זכור לי שמוזיאון ישראל ערך תערוכה למי שאינו יוצר או מבצע יצירות אמנות אלא עוסק בה מצד הביקורת עליה. אפילו חיים
Le Port de l'Arsenal צמוד לתעלת Saint-Martin היוצאת מנהר ה Seine , והאזור בו הוא נמצא נקרא כולו רובע הארסנל. למי שעולה על קו 1 של המטרו בתחנת ה Bastille נגלית תמונה יפה של סירות ויאכטות העוגנות בתעלה, חלקן משמשות למגורים נייחים ומקבלות חשמל
מזמן לא עסקנו בבילוי המועדף עלי (האמת ששלישי בסדר העדיפויות) והוא אוכל. גם הפעם ידובר פחות על אוכל, ויותר על אתרים הסטוריים המגישים אותו. בכולם האוכל צרפתי קלאסי, המלצרים מעונבים, בחלקם תידרש בערב להופיע בז'קט ועניבה, שיסופקו לך במקום אם שכחת, בכולם רצוי (בחלק חובה)
החלטתו של נשיא צרפת Georges Pompidou להקים מרכז תרבות חדש, שיקרב את ההמונים לתרבות עכשווית, עוררה אהדה בציבור. המטרה הייתה להחזיר לפריס את ההגמוניה של התרבות המודרנית שנדדה לניו יורק, באופן שגם המבנה עצמו ישקף את הארכיטקטורה של המאה העשרים. משהתבררו היקפו המתוכנן של
הביקור הפעם עמוס בחדשות. חדשות רעות: בית הקפה בפינה חדל להעלות קונצרטים בסופי שבוע, בגלל תלונות שכנים. שתי הגברות המפעילות את המקום אינן בטוחות שימשיכו בהפעלתו. זו מכה לבילוי מוסיקלי וגסטרונומי נלבב עם היתרון הגדול של מרחק פסיעות אחדות מן הבית. חדשות טובות: במסעדה בכיכר
המייסדים